Even bijpraten juni 2026
Beste ouders/verzorgers,
Met trots kan ik mededelen dat de formatie voor het komende schooljaar rond is. We hebben ons team kunnen versterken met maar liefst acht nieuwe collega’s én één oude bekende die terugkeert naar onze school.
Hiermee kijken we vol vertrouwen uit naar een nieuw schooljaar waarin we samen blijven werken aan goed onderwijs voor onze leerlingen.
In de onderstaande stukjes stellen onze nieuwe collega’s zich graag aan u voor. Daarnaast vindt u een overzicht van de leerkrachten en de groepen waaraan zij komend schooljaar verbonden zijn.
Wij heten onze nieuwe teamleden van harte welkom en wensen hen veel succes en werkplezier toe op de KJS.

Tegelijkertijd zijn de laatste weken van het schooljaar aangebroken. Achter de schermen wordt hard gewerkt aan alle voorbereidingen die nodig zijn om na de zomervakantie goed van start te kunnen gaan in de nieuwe indeling van ons gebouw. Dit vraagt veel organisatie en afstemming, maar we kijken ernaar uit om onze leerlingen straks weer te mogen ontvangen in hun nieuwe groep.
In de groepen wordt ondertussen nog volop gewerkt. De leerkrachten en leerlingen zetten zich tot de laatste schooldag in voor een mooie afronding van het schooljaar. Naast het leren is er ook ruimte voor gezellige en verbindende activiteiten, zodat we samen kunnen terugkijken op een fijne periode. De rapporten worden binnenkort meegegeven en natuurlijk kijken we ook uit naar één van de hoogtepunten van deze tijd van het jaar: de eindmusical van groep 8. Voor onze oudste leerlingen een bijzonder moment om hun basisschooltijd feestelijk af te sluiten.
Wij wensen iedereen alvast een mooie laatste periode van het schooljaar toe.
Mede namens het team,
Hartelijke groet,
Diana




