even voorstellen: Kjeld
Mijn naam is Kjeld van Golen. Sommige mensen kennen mij misschien al, omdat ik tijdens mijn opleiding aan de HALO twee stages heb gelopen bij de KJS. Na het afronden van mijn opleiding ben ik nu met veel plezier gestart als vakleerkracht bewegingsonderwijs.
In mijn vrije tijd ben ik graag actief bezig. In de zomer ben ik vaak op het water te vinden voor een rondje wakeboarden, wakesurfen of flyboarden. In de winter verruil ik het water voor de sneeuw en ga ik graag op wintersport. Naast de KJS zal ik ook gymles geven op De Driehoek in Barendrecht.
Voor mij gaat gym niet alleen over bewegen. Ik vind het belangrijk dat leerlingen nieuwe dingen leren, goed met elkaar omgaan en plezier hebben in bewegen. Zo kunnen zij zich blijven ontwikkelen, zowel in de gymzaal als daarbuiten.
Verder ben ik een open persoon en altijd in voor een gezellig praatje. Ik kijk ernaar uit om iedereen beter te leren kennen!





