even voorstellen: Esther
Graag wil ik mij aan jullie voorstellen omdat ik volgend schooljaar deel uit ga maken van het team van de KJS.
Mijn naam is Esther van Vugt, ik ben 42 jaar en heb een man en 3 kinderen. In het weekend ben ik veel langs de lijn van het voetbal- en hockeyveld te vinden om mijn kinderen aan te moedigen. De afgelopen 16 jaar heb ik op 2 andere basisscholen gewerkt, daarvoor werkte ik 4 jaar in het VMBO als docent wiskunde en Nederlands. Het vak rekenen is mijn absolute favoriet. En ook bewegend leren is iets waar ik me veel mee bezig gehouden heb. Ik kijk er naar uit om jullie allemaal te ontmoeten en er met elkaar een mooie schooltijd van te maken.




