even voorstellen: Alyssa

Hoi allemaal,

Ik ben Alyssa en ik ben momenteel bezig met het afronden van de pabo. Binnenkort mag ik deel uitmaken van het team van de KJS en daar heb ik erg veel zin in.

In mijn vrije tijd houd ik van sporten, lezen en creatief bezig zijn.

Ik kijk ernaar uit om iedereen te leren kennen!

Groetjes,
Alyssa