even voorstellen: Esmée
Mijn naam is Esmée en volgend schooljaar start ik bij de KJS als leerkracht.
Momenteel geef ik les aan groep 5/6 op De Rank. Ik kijk ernaar uit om volgend schooljaar samen een mooi schooljaar neer te zetten, waarin we met plezier leren en groeien.
In mijn vrije tijd vind ik het leuk om knuffeltjes te haken en breng ik veel tijd door met vrienden en familie.
Ik heb heel veel zin om iedereen beter te leren kennen en samen een mooi schooljaar tegemoet te gaan!
Groetjes, Esmée




