even voorstellen: Karin
Mijn naam is Karin Gerritsen, ik woon sinds april 2021 in Heerjansdam met mijn man en 4 kinderen. Na mijn opleiding tot Pedagoog, ben ik de PABO gaan doen. Daarna heb ik zo’n 15 jaar gewerkt in Rotterdam en Capelle a/d IJssel, waar ik les gaf aan de midden- en bovenbouw. Daarnaast heb ik een aantal vervolgopleidingen gedaan, waardoor ik mij kon specialiseren in onder andere meer- en hoogbegaafdheid en muziek. De afgelopen 4,5 jaar heb ik met veel plezier op de Rank gewerkt in de bovenbouw. Het werken in het onderwijs heb ik altijd met veel plezier gedaan. Ik geniet ervan om leerlingen een stapje verder te helpen in hun ontwikkeling en ze te zien groeien in hun zelfvertrouwen. Nu de Rank gaat sluiten is het tijd om een volgende stap te maken. Ik ben blij met de kans die ik heb gekregen om onderdeel te worden van het team van de KJS.




