even voorstellen: Julia
Beste ouders,
Mijn naam is Julia Meijer, ik ben 24 jaar en volgend schooljaar mag ik met veel enthousiasme voor groep 2 staan. Onlangs ben ik afgestudeerd aan de Pabo en ik kijk er enorm naar uit om mijn eerste jaar als leerkracht te beginnen.
Tijdens mijn opleiding heb ik ontdekt dat mijn hart echt bij de kleuters ligt. Ik geniet van hun nieuwsgierigheid, creativiteit en enthousiasme. Het geeft mij veel plezier om kinderen te begeleiden in hun ontwikkeling en samen iedere dag nieuwe dingen te ontdekken.
In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te sporten en ga ik graag een dagje naar de stad. Daarnaast breng ik graag tijd door met familie en vrienden.
Ik kijk ernaar uit om de kinderen volgend schooljaar beter te leren kennen en er samen met hen én met u een fijn, leerzaam en gezellig schooljaar van te maken.
Met vriendelijke groet,
Julia Meijer




