even voorstellen: Jolien
Sinds 1 juni ben ik weer terug op de KJS als onderwijsassistent. Het voelt alsof ik nooit ben weggeweest en ik vind het ontzettend leuk om weer bij alle kinderen te zijn. Wat is het fijn om weer bekende gezichten te zien, gezellig mee te draaien en onderdeel te zijn van de school waar ik me zo thuis voel.
Normaal gesproken was ik natuurlijk altijd te vinden in groep 3, maar vanaf nu ben ik overal en nergens binnen de school te vinden en help ik waar nodig.
Het zijn nog maar een paar weekjes tot de zomervakantie, maar gelukkig ben ik er daarna ook gewoon nog steeds bij 😉. Ik kijk ernaar uit om er samen met de kinderen en collega’s weer een mooi schooljaar van te maken!




